left KEZDŐSZŐLÉSZ: 2007 legizgalmasabb kóstolásai

vasárnap, január 06, 2008

2007 legizgalmasabb kóstolásai


A 2007-es év során a képernyő jobb oldali oszlopában vezetett "2007 legizgalmasabb kóstolásai" rovat az újév nyitányával archiválásra kerül. Helyét természetesen a "2008 legizgalmasabb kóstolásai" rovat veszi át, mely mostantól folyamatosan feltöltésre kerül.

Persze a sok jó bor 2007-es listája sem tűnik el nyomtalanul. Íme a lista az örökkévalóságnak:

1) Ráspi Zweigelt 2004 - 8p
2) Homonna Fumint Határi dűlő 2005 - 7p
3) Tóth István - Egedhegy Kékfrankos 2000 - 7p
4) Tamás Olaszrizling 2005 - 7p
5) Takler Regnum 2002 - 7p
6) Sebestyén Grádus 2003 - 7p
7) Szeremley Kéknyelű 2003 - 7p
8) Ráspi Kékfrankos Válogatás 2004 - 7p
9) Pannonhalmi Chardonnay 2004- 7p
10) Tokaj Noblis sárgamuskotály 2005 - 6p

5 Comments:

atx808 said...

A két Ráspi és a Regnum nekem is megvolt.. Respect, hogy a fehéreket is érted.

Spicc said...

Fater - dehogy értem! Próbálgatom, kóstogatom, ízlelgetem, babusgatom, szeretgetem, élvezkedem ...

vörös és fehér said...

két ráspi nekem is :)
viszont gonosz kérdés: heimann kadarka megvolt-e végülis?
mondjuk még nem írtam listát, de nekem valahogy úgy kezdődne, hogy
1. orsolya pincelátogatás
2. ráspi látogatás
3. buttler kóstoló

persze voltak borok is, sokan.

de azt hiszem ez lesz a jövő (idén) is: menni, pincét nézni (igen, igen, a tiedre is kiváncsi vagyok...), borászt hallgatni, kóstolni, vásárolni, meginni. (megírni:))

Spicc said...

Heimann Kadarka még figyel a pincében. Fiatalka még, most a régebbieket koptatom.

atx808 said...

Remélem jobb lesz, heimann eddig a pénztárcánkat koptatta leginkább sajnos, nem az emlékezésért felelős neuronokat...

Olvasd el a legfrissebbeket!