left KEZDŐSZŐLÉSZ: Az első mindig az első..

csütörtök, szeptember 13, 2007

Az első mindig az első..


Mert ma már a boroshordót is házhoz hozzák. Ugyan még nem interneten rendelve, meg utánvéttel de ezt nevezem én ugrásnak a szolgáltatás területén. Egy telefon és hipp hopp (öt nap) az udvarban a régóta ahított két darab 225 literes tölgy boroshordó. Valami eszméletlenül jól néznek ki még így a zsugorfólia fogságában is. Már lassan nem tudom hova fokozni a szüreti feszültségemet...
Nagyon-nagyon örülök nekik. Az első új hordóim. Elérzékenyültem, olyan pillanat amit az ember nem fog elfelejteni soha, tudom. Zsebkendőt!
És még van két hetem hogy alávessem őket az előjátéknak, mielött szőlőlé kerül beléjük. De erről majd később, most mindent a szemnek:

5 Comments:

valopapa said...

Azt szabad tudni, hogy miért más az abroncsozásuk? Miben különböznek? Ezek már beavatottak is (többszöri forrázásos nyomás alatt tartás), vagy ez azért még a tulaj privilégiuma? Tényleg szépek... és jó nehezek is, kétemberes.

Spicc said...

Valopapa - igazából ezek nem teljesen újak. Felujított kétéves francia tölgyhordók. Idén elsőre nem akartam újat az ár miatt. Ez így a fele volt és kezdetnek megfelelőnek tűnnek.

Szőlősgazda said...

;)
Alakul!
Csak így tovább!

dalton1 said...

Én is most vettem két hordót, igaz csak 55 és 75 literesek...de ennél több szőlőt sem tudtam szerezni...

Laci said...

Kedves Kezdő- és haladó szőlészek-borászok !
Borkóstolós, tapasztalatcserés kirándulásokat szervezek a közeli horvát-szlavon borvidékekre.Kutjevo, Ilok, / Ujlak /, Zmajevac / Vörösmart /, Hercegszőlős, Belje, Csúza hires borászaihoz. Érdeklődés esetén pontos időpontok, tartózkodási idő, részvételi dij meghatározásával. Utazás autóbusszal, / 20 - 40 fő /
Érdeklődés a részletekről: Laci

Olvasd el a legfrissebbeket!