left KEZDŐSZŐLÉSZ: Szekszárdi örökség

vasárnap, február 18, 2007

Szekszárdi örökség


You Tube-n botladozva néha az ember esetenként értékes, de lagalábbis érdekes szösszenetekre lelhet. Tiszta bolhapiac komolyan, csak ingyér van.
Most például egy igen mélyröptű, generációs örökséget a bor homályos tükrén keresztül boncolgató szekszárdi gyöngyszemre leltem, amit mindenképpen meg kell osztanom egy szélesebb publikummal. Legalábbis is én így gondolom.
Íme:

Ha valaki tud valamit a mű keletkezéséről és azt megosztaná velünk, igen hálás lennék.

6 Comments:

Névtelen said...

A film 2005-ben indult egy Digi... fesztiválon is. Lásd http://www.szemle.film.hu/object.c9ceb985-4768-4b63-a268-c3d4b41dc16a.ivy

Derékhegy said...

Hihetetlen egy beteg cucc!!!! :D

Spicc said...

Derékhegy nem igaz, nem beteg. Vagy ha beteg, akkor ebben a betegségben akarok elmurdelni én is:). Az első 1,5 perc zseniális, utána meg rendes bohóckodás. Nekem nagyon bejön.

Derékhegy said...

Ez alatt azt értettem, hogy vicces és őrült a dolog. Nagyon sokat nevettem rajta, le is mentettem a videót. Nagyon tetszett, A zenéje meg pláne. Jól megcsinálták.

Névtelen said...

A Nyakason is lehet találni hasonló terepet egy jó kisfilm készítéséhez. Majd ha lesz mit gurítani, akkor el kell gondolkodni a forgatókönyvön.
Nekem egyébkét tetszett.

Géczy Dávid said...

Én rendeztem a Szekszárdi Örökséget. A stáb nevében köszönöm a sok dícsérő szót. Elértek a daveefilm@gmail.com-on, vagy a 0630 381 12 91-en. Sziasztok!

Olvasd el a legfrissebbeket!