left KEZDŐSZŐLÉSZ: Net szüret

vasárnap, szeptember 07, 2008

Net szüret


Mi mindenre nem jó az internet! Ma már ha valamit be akarsz szerezni akkor irány a net. Igen, legyen ez akár a szőlészet-borászat témakör (vagy bármi más egzotikus terület). Én például puttonyt kerestem és találtam. Meg minden mást, ami már a bőség zavarának állapotába taszajtott.

Mivel a szőlő a pince fölött van és gyakorlatilag lábon szállítható, így visszatérek az ősi módszerhez, azaz a klasszikus puttonyozáshoz. Jó ötlet, már csak eszköz kell hozzá! Igen ám, de eme kellék már nem igazából kurrens, én legalábbis nem találtam megfelelő beszerzőhelyet.

Így nyúltam vissza a jó öreg gúglihoz, mely azonnal nyomott egy találatot. Ami remek, de a találatból még csomó egyéb érdekesnek tűnő találatra akadtam. Úgymint ilyen-olyan méretű hordók, kádak, igazi kurózumok mint kármentők és tőtikék izgalmas világa. Persze mind használt. A hirdetők legtöbbször birtokot, pincét számolnak fel és mentik (anyagilag) a menthetőt. Úgy látszik nem csak a mi borvidékünk szenved ez alatt.

Ha türelmes vagy így sikerülhet egy-két igazán jó vételhez jutni. Ráadásul ebben az iparágban jó dolog néha, ha ki van próbálva az eszköz. Én még az elején vagyok a folyamatnak, de bemutatóba az első beszerzés: 2 db puttony, 2 db 60 literes és 1 db 40 literes jó állapotú hordó írd és mond csomagban nyolcezer magyar forintért.


Még rajta vagyok néhány érdekesebb darabon. Ha összejön, akkor közlöm. Addig is, építs pincészetet internetről!

0 Comments:

Olvasd el a legfrissebbeket!