left KEZDŐSZŐLÉSZ: Spicc hardcopyban

hétfő, június 02, 2008

Spicc hardcopyban


Irogatok itt már lassan két éve ami jó, mert az elektronikus publikálás az egy laza dolog, kevés megkötéssel és egy nagyfajta irói szabadsággal (ideális amatőröknek). Nem is gondoltam, hogy lesz ez másképp is. De lett. Felkértek egy egészségügyi szakmai folyóirat oldaláról, hogy az újonnan induló gasztronómiai rovatukban publikáljak egy-két cikket. Kis vajúdás után rábólintottam.
Úgyhogy Spicc hardcopyban. Íme az első próbálkozás (képre kattintva a cikk nagyítható).


5 Comments:

Névtelen said...

Én nem tudom nagyítani, valami nem OK

CsaB said...

Én sem tudom megnyitni sajna.Pedig biztosan jó !

Spicc said...

Elnézést, kifogott rajtam a technika. Nem értem miért nem nagyítja ki, mikor más képeket meg kinagyít. Felraktam jobb felbontásban, hátha így olvasható. Ha nem megy akkor mentsd le, vagy elküldhetem emilbe.

CsaB said...

Szia !
Hát így sem a legjobb,küld mailben
csab81@hotmail.com
Kis érdekesség a blogod indíttatására
készült : www.holiday-life-style.blogspot.com
Grat. vagyis inkább köszönöm !

CsaB said...

Köszönöm !
Nagyon jó a cikk !
Ajánlom mindenkinek.

Olvasd el a legfrissebbeket!